• index

         • anunturi

         • sfaturi

         • scrisori de dragoste

         • poezii

         • povestea mea

         • afrodisiac

         • concurs



login
pass
Nou indragostit?!
click aici

mici secrete,
mari cuceriri
cum arat, asa sunt! stii sa te porti ? diete

DIETE

10 Reguli pentru a slabi

Pilule magice, aparate care fac abdomenul plat in numai cateva saptamani, diete pe termen lung care nu produc decat infometare si privare de la elemente indispensabile corpului este foarte putin probabil ca va vor ajuta cu ceva. Prezentam mai jos 10 reguli care va vor fi foarte utile.

1)Nu exista nici un fel de magie in reducerea stratului de grasime. Trebuie sa tineti regim. Cu alte cuvinte: controlati sau limitati cantitatile de mancare si bautura pe care le consumati. In cazul in care consumul de energie este mai mic decat cantitatea de calorii asimilata, veti creste in greutate.
2)Mentineti sau cresteti masa musculara, in special prin antrenamentul cu greutati. Muschiul este activ din punct de vedere metabolic si necesita calorii. Cu cat aveti masa musculara mai mare, cu atat aveti nevoie de mai multe calorii pentru a-i intretine. Puteti consuma o mai mare cantitate de alimente si totusi slabi.
3)O sedinta de aerobic consuma 300-500 de calorii si vor grabi arderea grasimii.
4)Calculati tot timpul. Calculati numarul total de calorii de care aveti nevoie zilnic pentru a furniza energia necesara mentinerii greutatii corporale fara o activitate fizica. Tineti cont de aceasta si incercati sa micsorati numarul acestora saptamanal.
5)Nu mancati inainte de culcare. Somnul consuma putine calorii. Aceste calorii trebuie depozitate undeva. Trebuie sa treaca cel putin doua ore intre masa si somn.
6)Luati mese scurte si dese in timpul zilei. Nu trebuie sa treaca mai mult de 3 ore intre mese. Mesele dese mentin constant nivelul de energie si evita infometarea.
7)Consumati alimentele cu un continut ridicat de fibre. Salatele, legumele verzi, fructele iti curata intestinele si au un numar redus de calorii.
8)Consumati produsele cu un continut scazut de grasimi. Din grasimi nu trebuie sa provina mai mult de 20 % din totalul caloriilor de la masa.
9)Gatiti supe. Ceva legume, un piept de pui si paste fainoase pot fi ingredientele unei supe hranitoare si cu foarte putine calorii.
10)Condimentati mancarea. Ardeiul iute, piperul, sosul picant ajuta la arderea grasimilor.